Marketing terytorialny.
Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2000-2016
Książki:
1. Aktywność marketingowa gmin i jej oddziaływanie na rozwój turystyki wiejskiej / Wiesława Kuźniar. – Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013. – 301 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
2. Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. – Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. – 352 s. : il. ; 24 cm.
3. Budowanie przewagi konkurencyjnej miast : wyzwania przyszłości / praca pod red. Tomasza Domańskiego. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014. – 111, [2] s. : il. ; 24 cm.
4. Budowanie społeczności lokalnej : jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem? : praktyczny podręcznik public relations dla samorządu : praca zbiorowa / pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej. – Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2009. – 189, [2] s. ; 24 cm.
5. Działalność marketingowa gmin : zarys ujęć marketingu terytorialnego / ; red. Zbigniew Frankowski ; [aut.] Z. Frankowski [i in.] ; [aut.] Z. [i in.] Frankowski Wyższa Szkoła Humanistyczna. Instytut Marketingu i Reklamy Krajowy Ośrodek Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury. – Ciechanów : KODRTK, 2000. – 140 s. : ; il. (w tym kolor.) rys., wykr. ; 23 cm.
6. Gospodarka lokalna w teorii i praktyce / red. nauk. Ryszard Brol, Andrzej Sztando. – Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013.- 293 s. : il. ; 24 cm.
M 211579 (Opole)
7. Gospodarka regionalna i lokalna / red. nauk. Zbigniew Strzelecki ; aut. Maciej Borsa [et al.]. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. — 330,[1] s. : il., mapy, rys. ; 24 cm.
M 199789, M 200123, M 200124 (Opole), M 61070 (Kędzierzyn-Koźle), C 052125 (Kluczbork)
8. Identyfikacja cech wyróżniających tożsamość miasta w procesie zarządzania jego marką : perspektywa lokalnych interesariuszy / pod red. Ewy Glińskiej i Urszuli Kobylińskiej. – Białystok : Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2014. – 258 s. : il. ; 24 cm.
9. Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta : źródła i pomiar / Magdalena Florek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. – Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. – 246, [1] s. : il. ; 24 cm.
10. Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie / red. naukowa Kazimierz Wolny-Zmorzyński [et al.]. – Warszawa : „Poltext”, 2013. – 312 s. : il. ; 24 cm.
M 212752 (Opole)
11. Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef Sala. – Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. – 752 s. : il. ; 24 cm.
12. Kreowanie marki regionu / red. nauk. Jolanta Witek ; [aut. Andrzej Szromnik et al.] ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu. – Wałcz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; Szczecin : Wydawnictwo Hogben, 2011. – 140, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
13. Kreowanie wizerunku miejsca w koncepcji marketingu terytorialnego / pod red. Katarzyny Łazorko i Anny Niedzielskiej ; [aut. Katarzyna Łazorko et al.]. – Częstochowa : Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2011. – 210 s. : il. ; 24 cm.
14. Lokalne specjały kulinarne jako element strategii promocyjnych regionów : (na wybranych przykładach z województw śląskiego, małopolskiego i zachodniopomorskiego) : praca zbiorowa / pod red. Krzysztofa gajdki i Zbigniewa Widery ; [Wyższa Szkoła Humanistyczna w Łodzi]. – Katowice : Śląska Organizacja Turystyczna, 2007. – 124 s. : il. ; 21 cm.
15. Made in Poland 2 : edycja 2013 / [red. tekstów Jolanta Tubielewicz ; tł. Lucyna Tate]. – Bydgoszcz : „Promocja”, cop. 2013. – 279 s. : il. kolor. ; 30 cm.
16. Made in Poland 3 : edycja 2014 / [red. tekstów Jolanta Tubielewicz ; tł. Lucyna Tate]. – Bydgoszcz : „Promocja”, cop. 2014. – 255 s. : il. kolor. ; 30 cm.
17. Marka i promocja jednostek terytorialnych : dylematy i wyzwania współczesności / pod red. Krzysztofa Malickiego. – Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski : Mitel, 2013. – 590 s. : il. ; 25 cm.
18. Marketing akademicki : rola uniwersytetów w promocji miast i regionów : praca zbiorowa / pod red. Tomasza Domańskiego ; Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji. Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych. Uniwersytet Łódzki. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011. – 177 s. ; 24 cm.
19. Marketing jednostek terytorialnych : przykłady z Polski / red. nauk. Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016. – 326 s. : il. ; 25 cm.
20. Marketing polityczny : aspekty lokalne : (skrypt dla studentów) / Zbigniew Widera. – Katowice : Unikat 2, 2009. – 76, [1] s. : il. ; 21 cm.
21. Marketing polityczny w regionie / Agnieszka Szczudlińska-Kanoś. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2011. – 218, [1] s. : il. ; 24 cm.
M 206990 (Opole)
22. Marketing samorządu terytorialnego : aspekty lokalne / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera. – Katowice : Unikat 2, 2006. – 208 s. : il. ; 21 cm.
23. Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing) / pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego. – Warszawa : Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, 2007. – 369 s. : il., err. ; 21 cm.
24. Marketing terytorialny / ; red. Tadeusz Markowski. – Wyd. 2. – Warszawa : PAN. KPZK, 2006. – 220, [4] s. : ; il. ; 25 cm.
25. Marketing terytorialny : studia przypadków / red. nauk. Magdalena Florek, Karolina Janiszewska. – Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008. – 148 s. : il. ; 25 cm.
26. Marketing terytorialny : gmina i jej promocja = Territorial marketing : gmina and its promotion / Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka. – Koszyce : Multiprint ; Ostrowiec Świętokrzyski : Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości, 2014. – 197, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
27. Marketing terytorialny : jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich / Małgorzata Duczkowska-Piasecka. – Warszawa : Difin, 2013. – 241 s. : il. ; 24 cm.
28. Marketing terytorialny – konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. – Koszalin : Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2011. – 516 s. : il. ; 24 cm.
29. Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. – Wyd. 5. poszerz. – Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. – 546 s. : il. ; 24 cm.
30. Marketing terytorialny : migracje w ośrodkach akademickich / red. nauk. Robert Romanowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. – Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Ekonomiki Przestrzennej i Środowiskowej, 2014. – 163 s. : il. ; 22 cm.
31. Marketing terytorialny oparty na wiedzy / red. nauk. Wiesław Ciechomski, Robert Romanowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. – Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. – 169 s. : il. ; 23 cm.
32. Marketing terytorialny : studia przypadków / red. nauk. Magdalena Florek, Karolina Janiszewska. – Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008. – 148 s. : il. ; 25 cm.
33. Marketing terytorialny w aglomeracji poznańskiej / Magdalena Florek, karolona Janiszewska. – Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2010. – 78 s. : il. ; 24 cm
34. Marketing terytorialny w rozwoju miast i regionów : praca zbiorowa / pod red. Piotra Lityńskiego. – Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa : Nova Sandec, 2009. – 152 s. : il. ; 25 cm.
35. Marketing terytorialny wyzwaniem współczesnego samorządu : wybrane zagadnienia / Paweł Dziekański, Bogusław L. Ślusarczyk. – Ostróg : Publisher Svynarchuk R.V. ; Ostrowiec Świętokrzyski : Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości, 2014. – 196, [1] s. : il. ; 24 cm.
36. Marketing turystyczny regionu / ; red. Stanisław Kuśmierski Wydział Zarządzania i Administracji Akademii Świętokrzyskiej im. J. Kochanowskiego w Kielcach. – Kielce : WZiA AŚ, 2003. – 138, [2] s. : ; il. ; 24 cm.
37. Marketing – ujęcie terytorialne : monografia / pod red. nauk. Jerzego Koszałki . – Gdańsk : Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu, 2010. – 228 s. : il. ; 24 cm.
38. Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym / red. Krzysztof Kaszuba ; [aut. Wojciech Furman et al.]. – Białystok : Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr, 2010. – 171 s. : il. ; 24 cm.
39. Nowe warunki gospodarowania / red. nauk. Urszula Kobylińska ; [aut. Mirosław Acewicz et al.]. – Warszawa : Difin, 2011. – 183, [1] s. ; 23 cm.
40. Podstawy marketingu / Teodor Kramer . — Wyd.3 zm. – Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. — 238,[2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
M 181674 (Opole), M 048397, M 050657 (Brzeg), M 065356 (Nysa)
41. Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. – Wyd. 3. zm. – Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. – 185, [1] s. ; 24 cm.
42. Polityka kulturalna jako czynnik promocji i rozwoju regionu : (na wybranych przykładach organizacji i instytucji użyteczności publicznej) : praca zbiorowa / pod red. Norberta Honki. – Łubowice : Górnośląskie Centrum Kultury i Spotkań im. J. v. Eichendorffa : Editio Silesia, 2009. – 108, [1] s., [4] s. tabl. : il. ; 24 cm
43. Poszerzenie Unii – szansa dla miast Europy : samorząd, rozwój, integracja europejska / ; red. nauk. Edward Urbańczyk. – Kalisz : Wydaw. Uczelniane Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2005. – 126 s. : ; il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
44. Prawne i pozaprawne aspekty „wizerunku” miast : referaty wygłoszone na Międzynarodowej Konferencji Studenckiej Oblicze Miasta (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu 23-25 kwietnia 2009 r.) = Legal and extralegal aspects of the city „image” : papers held during the International Student’s Conference City Face (Mikołaj Kopernik University in Toruń 23rd-25th April, 2009) / [red. Szymon Szmak]. – Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2009. – 125 s. : il. ; 24 cm.
45. Promocja miasta elementem marketingu mix : (na przykładzie miasta Łomży) / Aleksandra Rogaska. – Warszawa : Promotor, 2010. – 132 s. : il. ; 24 cm.
46. Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej : zarys problematyki / red. nauk. Agnieszka Kasińska-Metryka, Sławomir Pastuszka. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014. – 146 s. : il. (gł. kolor.) ; 21 cm.
47. Przystanek reklamy : promocja regionu lubuskiego / Ilona Politowicz. – Zielona Góra : Wydawnictwo Zakładu Komunikacji Wizualnej IPEA, 2008. – 184 s. : il. ; 24 cm
48. Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda.. – Warszawa : Difin, 2010. — 274 s. : il. ; 23 cm.
49. Rola marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku Zagłębia Dąbrowskiego : dylematy teorii, wyzwania praktyki / Michał Kaczmarczyk, Arkadiusz Kaczor. – Kraków : Fine Agencja Wydawniczo-Reklamowa : [Tele-Inter Media, Górniak Mariusz], 2011. – 170 s. : il. ; 25 cm.
50. Rozwój gospodarczy miast i regionów : gospodarka, zarządzanie, marketing / pod red. nauk. Grzegorza Hajduka. – Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013. – 325 s. : il. ; 24 cm.
51. Rozwój miast i zarządzanie gospodarką miejską / red.nauk., Janusz Słodczyk. – Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2004. – 650 s. : mapy, wykr. ; 24 cm.
M 189019 (Opole)
52. Społeczno-ekonomiczne i kulturowe uwarunkowania rozwoju marki regionu / pod. red. Norberta Honki. – Krapkowice : Bastech, 2013. – 186 s. : il. ; 21 cm.
53. Strategiczny marketing w rozwoju jednostki terytorialnej / Wanda Langer. – Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2006. – 314 s. : il. ; 25 cm.
54. Wielokulturowość jako atut w promocji regionu : praca zbiorowa / pod red. Norberta Honki. – Łubowice : Editio Silesia, 2009. – 133, [2] s. ; 24 cm.
55. Wizerunek miasta : od koncepcji do wdrożenia / Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska. – Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. – 174 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
56. Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym : z praktyki polskich samorządów / Robert Stępowski. – Wyd. 2. popr. i rozsz. – Rawa Mazowiecka : Wydawnictwo Roster, 2015. – 220 s. ; 22 cm.
Artykuły w czasopismach:
57. Aktywność marketingowa polskich regionów w serwisach społecznościowych / Iryna Manczak // Handel Wewnętrzny. – R. 61, Nr 5 (2015), s. 226-239
58. Analiza polityki promocyjnej Kielc i jej wpływ na kształtowanie wizerunku regionu / Urszula Wasińska // Rocznik Politologiczny (Kielce). – Nr 8/9 (2012/2013), s. 159-165
59. Analiza wykorzystania portali społecznościowych w promocji wybranych miast Polski / Tomasz Turek // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 113 (2014), s. 131-140
60. Atrakcje nadmorskich miejscowości turystycznych w percepcji społeczności lokalnej / Alina Oczachowska // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 224-236
61. Bariery w komunikacji i promocji w regionach w kontekście wykorzystania funduszy z UE / Damian Grabiński // Turystyka i Rozwój Regionalny. – 2014, nr 2, s. 7-15
62. City placement jako forma promocji miasta / Artur Sawicki // Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie. – Nr 16 (2014), s. 21-28
63. City placement jako forma promocji regionu / Agnieszka Werenowska // Turystyka i Rozwój Regionalny. – Nr 4 (2015), s. 145-152
64. City placement jako narzędzie promocji miast i regionów = City placement as an effective tool for promotion of twns and regions / Magdalena Różycka // Zeszyty Naukowe – Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. – R. 4, Nr 1 (2015), s. 66-82
65. Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego / Mariola Michałowska, Piotr Kułyk, Paulina Paluszkiewicz // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2015, nr 40, s. 43-53
66. Demarketing miejsc : koncepcja, narzędzia i obszary zastosowania / Grażyna Koniorczyk, Joanna Wiechoczek // Marketing i Rynek. – R. 21, Nr 5 (2014), s. 11-20
67. Determinanty wizerunku miasta / Agnieszka Stanowicka-Traczyk. // Samorząd Terytorialny. – R. 19, Nr 10 (2009), s. 5-15
68. Działalność promocyjno-informacyjna polskich powiatów w kontekście wspierania przedsiębiorczości na podstawie badań bezpośrednich / Krzysztof Borodako. // Samorząd Terytorialny. – R. 16, Nr 4 (2006), s. 28-40
69. Działania promocyjne samorządu jako stymulant atrakcyjności turystycznej Szczecina / Beata Meyer, Marta Bordun // Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. – [T.] 46 (2014), s. 73-81
70. Działania promocyjne samorządu województwa świętokrzyskiego jako sposób wspierania rozwoju regionu / Sławomir Pastuszka // Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych. – 2013, [z.] 2, s. 144-154
71. Event jako szczególny instrument marketingu miejsc na przykładzie Lublina / Joanna Wyrwisz // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 35, s. 119-127
72. Fundusze strukturalne jako czynnik stymulujący rozwoj sektora turystycznego w regionie kujawsko-pomorskim / Elżbieta Grzelak-Kostulska, Beata Hołowiecka // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – 2013, nr 2, t. 2, s. 73-90
73. Funkcja mediów społecznościowych w budowaniu wartości marki przez miasta / Sabina Przepióra // Rzeszowskie Studia Socjologiczne. – 2014, nr 3, s. 45-56
74. Funkcje narzędzi marketingowych w kreowaniu wizerunku i marki gmin / Michał Klisiński, Marcin Szwaja // Zeszyty Naukowe. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 64, t. 2 (2013), s. 93-100
75. Historia miejsc jako produkt : marketing terytorialny a dziedzictwo historyczne / Sławomir Kamosiński // Studia z Zakresu Prawa, Administracji i Zarządzania Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. – T. 4 (2013), s. 25-40
76. Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska / Marzena Wanagos // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 33, s. 211-224
77. Informacja jako element promocji miasta i regionu / Mirosław Zalech. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – Nr 7 (2006), s. 373-382
78. Instrumenty promocji w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej produktu turystycznego gmin województwa zachodniopomorskiego / Katarzyna Orfin // Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. – [T.] 46 (2014), s. 103-111
79. Jak podnosić atrakcyjność miejscowości i regionu turystycznego? : omówienie konferencji naukowo-biznesowej pt. „Atrakcyjność Polski, Mazowsza i Warszawy. Szanse skutecznej promocji” / Ireneusz Michałków // Zeszyty Naukowe / Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie. – Nr 28 (2009), s. 265-274
80. Jak wykorzystać marketing edukacyjny w promocji regionu / Jarosław Świda // Dyrektor Szkoły. – 2013, nr 2, s. 56-58
81. Język oddziaływań perswazyjnych w dolnośląskich reklamach turystycznych / Jolanta Barbara Jabłonkowska // Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. – [T.] 41 (2013), s. 43-54
82. Kapitał marki a rozwój jednostek terytorialnych / Magdalena Florek // Ekonomista. – 2013, nr 3, s. 411-425
83. Kierunki rozwoju profili gospodarczych słabo rozwiniętych jednostek samorządu terytorialnego / Przemysław Kobus, Janusz Zrobek // Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. – 2015, z. 1, s. 502-520
84. Koncepcja i instrumenty marketingu terytorialnego / Magdalena Sobocińska // Zeszyty Naukowe. Informatyka i Administracja / Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania „Copernicus” we Wrocławiu. – 2006, nr 1, s. 27-32
85. Koncepcja marketingu terytorialnego a oczekiwania członka wspólnoty samorządowej / Anna Wągrodzka // Samorząd Terytorialny. – R. 14, nr 12 (2004), s. 24-39
86. Korzyści dla klientów-użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym / Andrzej Szromnik // Samorząd Terytorialny. – R. 15, nr 12 (2005), s. 43-58
87. Koszalin pełnia życia : analiza strategii promocyjnej miasta Koszalina / Piotr Szarszewski // Symbolae Europaeae. – 2014, nr 7, s. 93-108
88. Kreowanie regionu jako marki / Sabina Kauf. // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 26 (2008), s. 243-250
89. Kreowanie wizerunku jednostek terytorialnych / Marcin Chrząścik // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria Administracja i Zarządzanie. – Nr 24 (2013), s. 411-420
90. Kreowanie wizerunku miasta i regionu w dobie globalizacji / Kinga Stopczyńska, Magdalena Kalińska-Kula // Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. – 2006, nr 1, s. 65-74
91. Kształtowanie marki terytorialnej jako sposób na zwiększenie konkurencyjności jednostek osadniczych / Grzegorz Hajduk // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 1 (2013), s. 48-56
92. Kształtowanie produktów na lokalnym rynku turystycznym na przykładzie Kołobrzegu / Edward Wiśniewski // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – 2014, nr 2, s. 281-298
93. Kształtowanie świadomości ekologicznej mieszkańców gmin przy wykorzystaniu wybranych instrumentów promocji na przykładzie gmin województwa podkarpackiego / Jan Adamczyk, Joanna Wiażewicz // Modern Management Review. – Vol. 18, nr 2 (2013), s. 7-15
94. Kształtowanie wizerunku gminy jako element lokalnej polityki gospodarczej / Magdalena Kogut // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 5 (2006), s. 528-533
95. Kształtowanie wizerunku jako element strategii budowy przewagi konkurencyjnej miasta / Sylwia Dudek-Mańkowska // Czasopismo Geograficzne. – 2007, z. 1-2, s. 105-120
96. Lider lokalny w zarządzaniu komunikacją marketingową miasta / Kamil Glinka // Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. – 2015, nr 3, s. 91-103
97. Logotyp jako podstawowy element identyfikacji wizualnej miasta : wybrane problemy / Joanna Macalik // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. – Nr 33 (2013), s. 147-161
98. Mapa kognitywna jako instrument projektowania zintegrowanego produktu turystycznego gmin / Hanna Godlewska-Majkowska // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Seria Zarządzanie. – 2014, z. 1, s. 41-48
99. Marka i wizerunek jednostki terytorialnej – koncepcja i uwarunkowania / Monika Piątkowska. // Marketing i Rynek. – R. 17, Nr 1 (2010), s. 13-17
100. Marka obszarów turystycznych jako element rozwoju turystyki w regionie / Maciej Dębski // Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów. – Z. 74 (2006), s. 181-197
101. Marketing a kształtowanie wizerunku regionu / Ewa Wysokowicz // Górnośląskie Studia Przedsiębiorczości. – T. 5 (2006), s. 101-115
102. Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej / Andrzej Raszkowski // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 225-234
103. Marketing obszaru turystycznego w aspekcie zrównoważonego rozwoju / Aleksander Panasiuk // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 26 (2008), s. 305-312
104. Marketing produktów regionalnych. Cz. 1 / Izabela Kowalik, Tomasz Sikora // Marketing i Rynek. – R. 14, Nr 9 (2007), s. 15-22
105. Marketing produktów regionalnych. Cz. 2 / Izabela Kowalik, Tomasz Sikora // Marketing i Rynek. – R. 14, Nr 10 (2007), s. 15-19
106. Marketing przestrzeni jako instrument rozwoju gmin i miejscowości / Stanisław Urban // Zeszyty Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. – 2006, nr 2, s. 32-41
107. Marketing regionalny na przykładzie Zielonych Płuc Polski / Mieczysław Adamowicz // Problemy Zarządzania. – 2005, nr 4, s. 86-108
108. Marketing regionalny na rynku usług / Grażyna Rosa // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – Nr 7 (2004), s. 43-50
109. Marketing terytorialny jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej gmin Doliny Baryczy / Magdalena Raftowicz-Filipkiewicz // Nauki o Zarządzaniu. – 2013, [nr] 1, s. 57-68
110. Marketing terytorialny jako proces kształtowania i oferowania wartości dla klientów miast i regionów / Andrzej Szromnik // Samorząd Terytorialny. – 2007, nr 1/2, s. 117-130
111. Marketing terytorialny w kontekście rozwoju zrównoważonego / Edward Chrzan // Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie. – 2015, nr 20, s. 110-119
112. Marketing terytorialny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na terenach wiejskich / Janusz Zrobek // Studia Prawno-Ekonomiczne. – T. 75 (2007), s. 239-247
113. Marketing turystyczny regionu / Ludwik Mazurkiewicz // Zeszyty Naukowe / Almamer Wyższa Szkoła Ekonomiczna. – 2007, z. 5, s. 91-108
114. Marketing w zarządzaniu gminą / Beata Barczak // Samorząd Terytorialny. – 1999, nr 11, s. 37-46
115. Marketing we współczesnej polityce miejskiej : przykład dużych miast Dolnego Śląska / Kamil Glinka // Ogrody Nauk i Sztuk. – T. 5 (2015), s. 400-408
116. Marketingowa orientacja terenów wiejskich / Janusz Zrobek // Studia Prawno-Ekonomiczne. – T. 68 (2003), s. 289-300
117. Marketingowe aspekty funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego / Joanna Wyrwa // Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze. – Nr 3 (2015), s. 17-35
118. Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskich / Janusz Zrobek // Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. – 2006, nr 1, s. 23-32
119. Marketingowe instrumenty oddziaływania na otoczenie zewnętrzne : marketing terytorialny mix Jednostki Samorządu Terytorialnego / Aneta Zaremba // Zeszyty Naukowe / Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie. – 2014, nr 3, s. 159-173
120. Marketingowe narzędzia oddziaływania władz samorządowych na rozwój gminy na przykładzie gminy Czarna / Wiesław Szopiński // Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie. – Z. 40 (2013), s. 229-238
121. Media społecznościowe w działalności marketingowej miast / Iryna Manczak // Samorząd Terytorialny. – 2015, nr 7/8, s. 144-156
122. Media społecznościowe w marketingu terytorialnym polskich miast / Stanisław Brzeziński // Marketing i Rynek. – 2014, nr 3, s. 9-17
123. Metody i etapy kształtowania strategii tożsamości miasta / Agnieszka Stanowicka-Traczyk // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 30 (2009), s. 223-239
124. Miasto jako marka : rola wizerunku w budowaniu pozycji rynkowej / Sabina Przepióra // Rzeszowskie Studia Socjologiczne. – 2013, nr, s. 128-147
125. „Miasto ogród” : analiza możliwości wykorzystania walorów urbanistyczno-krajobrazowych w promocji miasta i budowaniu jego marki na przykładzie wybranych miast polskich / Anna Hulicka // Polityka i Społeczeństwo. – [T.] 12, nr 2 (2014), s. 112-124
126. Modele biznesowe oparte na standardach jakości na przykładzie regionalnych szlaków turystyki kulinarnej / Justyna Maciąg // Studia Ekonomiczne. Zarządzanie. – 2015, nr 4, s. 45-64
127. Możliwość identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast / Sebastian Brańka // Zeszyty Naukowe. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 64, t. 2 (2013), s. 23-30
128. Możliwość wykorzystania atrybutów rynku żywności w Polsce w kształtowaniu wizerunku i rozwoju wybranych regionów / Agnieszka Stanowicka // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej. – Nr 107 (2014), s. 35-46
129. Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich / Janusz Zrobek // Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. – 2006, nr 2, s. 39-46
130. Możliwości wykorzystania dziedzictwa kulturowego w kreowaniu wizerunku regionu / Agnieszka Stanowicka // Studia Ekonomiczne i Regionalne / Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej. – T. 6, nr 2 (2013), s. 47-55
131. O kształtowaniu zasad kultury korporacyjnej w społecznościach regionalnych / Andriej Blinow // Cywilizacja i Polityka. – Nr 3 (2005), s. 277-295
132. Paradyplomacja regionów polskich w warunkach globalizacji – przykład województwa dolnośląskiego i miasta Wrocławia / Aleksandra Galek // Prace i Materiały ISM. – [Nr] 37 (2009), s. 113-133
133. Partnerstwo podmiotów rynku miast i regionów – koncepcja marketingowa / Andrzej Szromnik // Samorząd Terytorialny. – 2004, nr 12, s. 5-23
134. Perspektywa wykorzystania pozycjonowania w kształtowaniu wizerunku miasta / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka // Kultura i Polityka. – Nr 4 (2008), s. 107-118
135. Pojęcia promocji wielowymiarowości pogranicza / Mirosław Acewicz // Ekonomia i Zarządzanie. – T. 5, nr 3 (2013), s. 163-179
136. Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kierowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego : (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego) / Katarzyna Orfin // Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. – T. 50 (2015), s. 129-135
137. Polityka promocyjno-informacyjna a rozwój gospodarczy miast Polski / Andrzej Raczyk, Kamila Graczyk // Studia Regionalne i Lokalne. – 2014, nr 4, s. 88-104
138. Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych / Anna Iwanicka ; Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. – 2015, nr 39, t., s. 447-458
139. Produkt turystyczny czynnikiem atrakcyjności województwa podkarpackiego / Arkadiusz Halwa // Rzeszowskie Studia Socjologiczne. – Nr 2 (2013), s. 245-258
140. Produkt turystyczny oraz kreacja marki regionów turystycznych / Jacek Debis // Studia Turystyczne. – Nr 3 (2006), s. 48-73
141. Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów / Anna Sieczko // Turystyka i Rozwój Regionalny. – 2014, nr 2, s. 79-89
142. Produkty regionalne jako element dziedzictwa Unii Europejskiej / Tomasz Studzieniecki, Piotr Palich // Problemy Turystyki i Hotelarstwa. – 2009, z. 1, s. 17-25
143. Programy (używania) miasta / Rafał Drozdowski // Przegląd Humanistyczny. – 2010, nr 3, s. 17-24
144. Promocja jako instrument kształtowania konkurencyjności regionu / Aleksander Panasiuk // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 12, t. 2 (2007), s. 151-156
145. Promocja jako instrument rozwoju regionalnego / Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. Ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu // Zeszyty Naukowe / Almamer Szkoła Wyższa. – 2013, z. 1, s. 101-113
146. Promocja jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Racibórz = Promotion of local self-government units in the example city Racibórz / Dorota Fleszer // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Seria Zarządzanie. – T. 17, z. 1 (2016), s. 343-360
147. Promocja małego miasta – nowe trendy i wyzwania / Ewa Załęcka // Krakowskie Studia Małopolskie. – Nr 20 (2015), s. 147-156
148. Promocja regionu poprzez turystykę i rekreację na przykładzie powiatu kołobrzeskiego / Tomasz Tamborski // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 63-71
149. Promocja regionu przez inwestycje zagraniczne / Mirosław Acewicz // Ekonomia i Prawo. – T. 12, nr 1 (2013), s. 115-125
150. Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii „Tajemniczy Dolny Śląsk” / Piotr Zawadzki // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 435-447
151. Promocja rodziny jako produkt miejsca : nowe produkty miejsca w marketingu terytorialnym polskich jednostek terytorialnych / Slawomir Kamosiński // Ekonomia i Zarządzanie. – T. 5, nr 2 (2013), s. 38-51
152. Promocja uzupełniająca jako element turystycznego „promotion mix” miasta / Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – Nr 10 (2007), s. 45-54
153. Promowany i postrzeganu wizerunek Warszawy / Sylwia Dudek-Mańkowska. // Prace i Studia Geograficzne. – T. 42 (2009), s. 135-152
154. Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego / Sławomir Kotylak // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013 nr 30, s. 85-98
155. Przygotowania do integracji europejskiej jako ważny czynnik tworzenia wizerunku firm i instytucji w województwie zachodniopomorskim : (na podstawie magazynu promocyjnego „Regional Business” z lat 1998-2002) : komunikat z badań / Agnieszka Kołodziej-Durnaś // Przegląd Zachodniopomorski. – R. 19, Z. 4 (2004), s. 197-201
156. Psychologiczne uwarunkowania kształtowania wizerunku miasta / Agnieszka Stanowicka // Marketing i Rynek – R. 23, Nr 1 (2016), s. 2-8
157. Region Morza Bałtyckiego jako marka na rynku globalnym / Marek Grzybowski // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 341-357
158. Region (obszar) jako produkt turystyczny / Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski // Zeszyty Naukowe / Politechnika Koszalińska. Instytut Ekonomii i Zarządzania. – Nr 13 (2009), s. 117-126
159. Regiony wiedzy – marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów wiedzy jako współczesnego czynnika rozwojowego / Andrzej Szromnik // Samorząd Terytorialny. – R. 20, nr 10 (2010), s. 5-21
160. Regionalny produkt turystyczny / Anita Krzemińska. // Turystyka i Rekreacja (Radom). – [Z.] 2 (2005), s. 37-47
161. Rekreacja jako narzędzie pozyskiwania biznesu dla przesiębiorców z powiatu toruńskiego – analiza działalności i możliwości rozwoju / Krzysztof Celuch, Magdalena Kondas // Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula. – 2014, nr 4, s. 187-202
162. Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości / Wiesława Kuźniar, Marta Kawa // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2015, nr 40, s. 279-287
163. Rola instytucji kultury w kreowaniu marki miasta / Magdalena Sobocińska. // Marketing i Rynek. – R. 16, Nr 1 (2009), s. 22-30
164. Rola kanałów przepływu informacji w marketingu terytorialnym / Renata Matysik-Pejas, Tomasz Wojewodzic // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia. – [R.] 8, [Z.] 3 (2009), s. 77-85
165. Rola marketingu terytorialnego w rozwoju społeczno-gospodarczym środowisk lokalnych / Włodzimierz Deluga // Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu. – T. 17, z. 6 (2015), s. 60-68
166. Rola organizacji pozarządowych w promocji regionu na przykładzie wschodniej Białostocczyzny / Ewa Glińska, Jarosław Szewczyk // Zeszyty Naukowe Politechniki Białostockiej. Ekonomia i Zarządzanie. – Z. 11 (2008), s. 197-208
167. Rola partnerstwa w kreowaniu wizerunku jednostek samorządowych / Agnieszka Smalec // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 14 (2008), s. 367-374
168. Rola public relations w promocji turystycznej jednostek samorządu terytorialnego / Anna Augustyn // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 3-14
169. Rola samorządu w kształtowaniu struktury współczesnego rynku / Agnieszka Kaczorowska-Budek // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, Nr 2 (2013), s. 74-82
170. Rola skojarzeń w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej / Marcin Chrząścik // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria Administracja i Zarządzanie. – Nr 25 (2013), s. 297-304
171. Rola social media w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie miasta Łodzi / Kinga Stopczyńska // Handel Wewnętrzny. – [R.] 60, Nr 5 (2014), s. 282-293
172. Rozbieżności w kształtowaniu wizerunku marki obszaru recepcji turystycznej / Elżbieta Nawrocka // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 26 (2008), s. 297-303
173. Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa / Beata Paliś // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2015, nr 40, s. 55-69
174. Spójny wizerunek regionu jako rezultat zintegrowanej komunikacji marketingowej / Beata Meyer // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 12, t. 2 (2007), s. 67-72
175. Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych. Cz. 1 / Andrzej Szromnik // Marketing i Rynek. – R. 22, Nr 8 (2015), s. 5-14
176. Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych. Cz. 1 / Andrzej Szromnik // Marketing i Rynek. – R. 22, Nr 9 (2015), s. 4-10
177. Strategia city placement w systemie komunikacji marketingowej miasta : aspekt operacyjny / Andrzej Szromik // Samorząd Terytorialny. – 2016, nr 5, s. 32-51
178. Strategia marki w budowaniu tożsamości miasta / Artur Grzyb // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria Administracja i Zarządzanie. – Nr 23 (2013), s. 172-181
179. Strategia public relations w gminie / Joanna Wiażewicz // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 419-433
180. Strategie miejsc / Mateusz Zmyślony // Liberté!. – 2014, nr 17, s. 134-137
181. Strategie rozwoju lokalnego gmin / Robert Nowacki // Handel Wewnętrzny. – [R.] 52, Nr 3 (2006), s. 34-40
182. Strategie wzmacniania konkurencyjności w obszarach uzdrowiskowych / Rafał Blazy // Czasopismo Techniczne. – R. 102, Z. 2 (2005), s. 218-224
183. Strategiczno-marketingowe podejście do zarządzania gminą : (zarys problematyki) / Marek Ziółkowski // Prace i Materiały ISM. – [Nr] 34 (2006), s. 121-139
184. System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym / Andrzej Raszkowski.// Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 42 (2009), s. 666-672
185. Tendencje zmian w działaniach informacyjno-promocyjnych w turystyce wiejskiej i ich skuteczność / Krystyna Krzyżanowska // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej. – Nr 107 (2014), s. 57-67
186. Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu / Jacek Michalak ; Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 35, s. 39-48
187. Turystyka jako determinanta rozwoju gospodarczego regionu : wybrane aspekty / Jolanta Witek // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 1 (2013), s. 178-188
188. Turystyka kulinarna i kreowanie marki obszaru / Janusz Majewski. // Rocznik Naukowy Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie. – T. 7 (2008), s. 127-132
189. Turystyka w działaniach marketingu terytorialnego władz samorządowych Mszczonowa / Włodzimierz Banasik, Dagmara Fiszer // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu. – 2013, nr 26, s. 199-211
190. U źródeł marketingu terytorialnego / Agnieszka Kaczorowska-Budek // Handel Wewnętrzny. – [R.] 60, [Nr] 2 (2014), s. 15-23
191. Uwarunkowania rozwoju rynków produktów regionalnych i tradycyjnych / Dariusz Goszczyński. // Handel Wewnętrzny. – [R.] 52, Nr 6 (2006), s. 5-11
192. Wiedza rynkowa w strategiach rozwoju lokalnego obszarów słabo rozwiniętych / Przemysław Kobus, Janusz Zrobek // Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. – 2014, z. 1, s. 392-409
193. Wielowymiarowość wizerunku terytorialnego i jej wpływ na procesy pomiaru / Magdalena Daszkiewicz // Nauki o Zarządzaniu. – Nr 2 (2009), s. 31-43
194. Wizerunek destynacji turystycznej – element produktu turystycznego / Krzysztof Borkowski // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. – Nr 3 (2013), s. 56-78
195. Wizerunek jako element strategii marketingowej gminy / Anna Słocińska, Aleksandra Czarnecka // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 54-62
196. Wizerunek miasta / Agnieszka Łuczak // Samorząd Terytorialny. – 2001, nr 1-2, s. 83-91
197. Wpływ rozwoju infrastruktury sportowej i prestiżowych imprez sportowych na wzrost aktywności turystów w Kołobrzegu / Edward Wiśniewski // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 305-315
198. Wpływ wizerunku marki regionu na jego konkurencyjność / Aleksandra Koźlak. // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 26 (2008), s. 251-258
199. Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych / Marzena Wanagos // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 35, s. 109-117
200. Wspólnota lokalna wobec konkurencji międzyregionalnej : podstawy marketingu terytorialnego / Ewa Zeman-Miszewska // Samorząd Terytorialny. – 2001, nr 11, s. 3-10
201. Współczesne instrumenty kształtowania wizerunku miasta na przykładzie Wrocławia / Mateusz Rurański, Jerzy Niemczyk // Studia Miejskie. – T. 11 (2013), s. 67-78
202. Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego : aspekty marketingowe / Mirella Barańska-Fischer // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 11-26
203. Współpraca samorządów lokalnych i uczestników lokalnego rynku w budowaniu oferty turystycznej regionu / Ewa Kasperska. // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 41 (2009), s. 511-519
204. Współpraca z interesariuszami jako element kształtowania wizerunku gminy / Aleksandra Czarnecka, Anna Słocińska // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 15-24
205. Wybrane problemy marketingu terytorialnego – wpływ relacji z otoczeniem na skuteczność komponowania elementów marketingu mix i realizowanych działań / Ewa Kasperska. // Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. – Z. 13 (2008), s. 203-213
206. Wybrane teoretyczne i praktyczne problemy tworzenia strategii w marketingu terytorialnym / Marek Rawski // Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. – Nr 804 (2009), s. 71-88
207. Wybrane zagadnienia marketingu terytorialnego / Jacek Żbikowski // Zeszyty Naukowe Toruńskiej Szkoły Wyższej. – Nr 5 (2009), s. 217-224
208. Wydarzenia marketingowe jako forma promocji wiejskich produktów turystycznych / Iwona Posadzińska // Problemy Turystyki i Hotelarstwa. – 2009, z. 1, s. 26-30
209. Wykorzystanie domu jakości w marketingu tetytorialnym / Magdalena Senderowska // Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie. – 2015, nr 1, s. 64-75
210. Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych / Łukasz Skowron // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 99-115
211. Wykorzystanie środków unijnych w realizacji koncepcji marketingu regionalnego i marketingu regionu w sferze turystyki / Beata Żelazko // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – 2013, nr 2, t. 2, s. 41-55
212. Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry / Piotr Zawadzki // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 35, s. 129-140
213. Zagospodarowanie turystyczne jako ekonomiczny czynnik kształtowania produktu turystycznego obszaru / Halina Guzik, Wojciech Strzelczyk // Zeszyty Naukowe – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. – 2014, nr 12, s. 17-33
214. Zarządzanie identyfikacją wizualną miejsc w przestrzeni publicznej / Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik // Studia Ekonomiczne. Zarządzanie. – 2015, nr 4, s. 28-44
215. Zarządzanie logistyczne w rozwoju miasta i regionu – strategiczna rola centrów logistycznych / Jan Kaźmierski // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 8 (2007), s. 95-103
216. Zarządzanie marką miasta, siła marki / Katarzyna Korzyńska // Zeszyty Naukowe. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 64, t. 2 (2013), s. 101-112
217. Zarządzanie wizerunkiem dużego miasta na przykładzie Wałbrzycha / Kamil Glinka // Ogrody Nauk i Sztuki. – T. 4 (2014), s. 506-515
218. Zarządzanie wizerunkiem miasta średniego na przykładzie Sandomierza / Kamil Glinka // Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. – 2014, nr 3, s. 83-100
219. Zastosowanie eventu w promocji regionu / Agnieszka Werenowska // Turystyka i Rozwój Regionalny. – 2014, nr 2, s. 109-114
220. Zastosowanie marketingu partnerskiego w programie Leader+ / Robert Romanowski // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 5 (2006), s. 203-208
221. Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast / Włodzimierz Deluga // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 315-330
222. Znaczenie i funkcje nowych mediów w transferze informacji o produktach terytorialnych : wybrane aspekty / Miłosz Babecki // Zeszyty Naukowe – Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe. – Z. 27 (2013), s. 157-170
223. Znaczenie konkursów o charakterze marketingowym adresowanych do jednostek samorządu terytorialnego / Anna Augustyn, Magdalena Florek, Jarosław Górski // Samorząd Terytorialny. – 2014, nr 5, s. 48-62
224. Znaczenie logo miast w rozpoznawalnalności miejsca docelowego / Bartłomiej Walas // Studia Oeconomica Posnaniensia. – Vol. 2, nr 3 (2014), s. 28-40
225. Znaczenie marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku i marki jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa podkarpackiego / Joanna Gorączko // Polityka i Społeczeństwo. – [T.] 13, nr 2 (2015), s. 75-86
226. Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu / Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 305-313
227. Znaczenie RPO w procesie kreowania markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie. Turystyka i Rekreacja. – 2013, z. 2, s. 65-74
228. Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu / Mariola Łuczak // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2015, nr 40, s. 21-31
Oprac. Dorota Różycka
Wydział Informacji i Promocji PBW w Opolu
Aktualizacja, 9.11.2016 r.
Jarosław Janyk, Wydział Informacji i Bibliografii PBW w Opolu