Terapia pedagogiczna : scenariusze zajęć dla uczniów w starszych klasach szkoły podstawowej. Część 2 /Anna Radwańska. – Wydanie pierwsze. – Warszawa : „Difin”, 2024.
Książka jest drugą częścią publikacji na temat terapii pedagogicznej Dysleksja rozwojowa to specyficzne trudności w nauce czytania i pisania, spowodowane opóźnieniami i zaburzeniami w rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych oraz językowych. Publikacja składa się z pięciu rozdziałów : Funkcje poznawcze – scenariusze (rozdz. 1) ; Funkcje wzrokowe – scenariusze (rozdz. 2) ; Funkcje językowo-słuchowe (rozdz. 3) ; Emocje i motywacja – scenariusze (rozdz. 4) ; Zamiast zakończenia (rozdz. 5). Cztery pierwsze rozdziały zawierają scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy, gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: poznawcze, wzrokowe, słuchowo-językowe oraz motywacja i emocje. W rozdziale piątym znajdują się dodatkowe karty pracy do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych oraz program rewalidacji dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Poradnik napisany został z myślą o nauczycielach, terapeutach, pracujących z uczniami szkoły podstawowej (klasy 5–8) ze specyficznymi trudnościami.