Marketing terytorialny

Marketing terytorialny.
Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2000-2016

 

 Książki:

 

1. Aktywność marketingowa gmin i jej oddziaływanie na rozwój turystyki wiejskiej / Wiesława Kuźniar. – Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013. – 301 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.

2. Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. – Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. – 352 s. : il. ; 24 cm.

3. Budowanie przewagi konkurencyjnej miast : wyzwania przyszłości / praca pod red. Tomasza Domańskiego. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014. – 111, [2] s. : il. ; 24 cm.

4. Budowanie społeczności lokalnej : jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem? : praktyczny podręcznik public relations dla samorządu : praca zbiorowa / pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej. –    Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2009. –  189, [2] s. ; 24 cm.

5. Działalność marketingowa gmin : zarys ujęć marketingu terytorialnego / ; red. Zbigniew Frankowski ; [aut.] Z. Frankowski [i in.] ; [aut.] Z. [i in.] Frankowski Wyższa Szkoła Humanistyczna. Instytut Marketingu i Reklamy Krajowy Ośrodek Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury. –    Ciechanów : KODRTK, 2000. –  140 s. : ; il. (w tym kolor.) rys., wykr. ; 23 cm.

6. Gospodarka lokalna w teorii i praktyce / red. nauk. Ryszard Brol, Andrzej Sztando. – Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013.- 293 s. : il. ; 24 cm.
M 211579 (Opole)

7. Gospodarka regionalna i lokalna / red. nauk. Zbigniew Strzelecki ; aut. Maciej Borsa [et al.]. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. — 330,[1] s. : il., mapy, rys. ;   24 cm.
M 199789, M 200123, M 200124 (Opole), M 61070 (Kędzierzyn-Koźle), C 052125 (Kluczbork)  

8. Identyfikacja cech wyróżniających tożsamość miasta w procesie zarządzania jego marką : perspektywa lokalnych interesariuszy / pod red. Ewy Glińskiej i Urszuli Kobylińskiej. – Białystok : Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2014. – 258 s. : il. ; 24 cm.

9. Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta : źródła i pomiar / Magdalena Florek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. – Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. – 246, [1] s. : il. ; 24 cm.

10. Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie / red. naukowa Kazimierz Wolny-Zmorzyński [et al.]. – Warszawa : “Poltext”, 2013. – 312 s. : il. ; 24 cm.
M 212752 (Opole)

11. Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef Sala. –    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. –  752 s. : il. ; 24 cm.

12. Kreowanie marki regionu / red. nauk. Jolanta Witek ; [aut. Andrzej Szromnik et al.] ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu. –    Wałcz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ;   Szczecin : Wydawnictwo Hogben, 2011. –  140, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.

13. Kreowanie wizerunku miejsca w koncepcji marketingu terytorialnego / pod red. Katarzyny Łazorko i Anny Niedzielskiej ; [aut. Katarzyna Łazorko et al.]. –    Częstochowa : Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2011. –  210 s. : il. ; 24 cm.

14. Lokalne specjały kulinarne jako element strategii promocyjnych regionów : (na wybranych przykładach z województw śląskiego, małopolskiego i zachodniopomorskiego) : praca zbiorowa / pod red. Krzysztofa gajdki i Zbigniewa Widery ; [Wyższa Szkoła Humanistyczna w Łodzi]. – Katowice : Śląska Organizacja Turystyczna, 2007. – 124 s. : il. ; 21 cm.

15. Made in Poland 2 : edycja 2013 / [red. tekstów Jolanta Tubielewicz ; tł. Lucyna Tate]. – Bydgoszcz : “Promocja”, cop. 2013. – 279 s. : il. kolor. ; 30 cm.

16. Made in Poland 3 : edycja 2014 / [red. tekstów Jolanta Tubielewicz ; tł. Lucyna Tate]. – Bydgoszcz : “Promocja”, cop. 2014. – 255 s. : il. kolor. ; 30 cm.

17. Marka i promocja jednostek terytorialnych : dylematy i wyzwania współczesności / pod red. Krzysztofa Malickiego. – Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski : Mitel, 2013. – 590 s. : il. ; 25 cm.

18. Marketing akademicki : rola uniwersytetów w promocji miast i regionów : praca zbiorowa / pod red. Tomasza Domańskiego ; Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji. Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych. Uniwersytet Łódzki. –    Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011. –  177 s. ; 24 cm.

19. Marketing jednostek terytorialnych : przykłady z Polski / red. nauk. Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016. – 326 s. : il. ; 25 cm.

20. Marketing polityczny : aspekty lokalne : (skrypt dla studentów) / Zbigniew Widera. –    Katowice : Unikat 2, 2009. –  76, [1] s. : il. ; 21 cm.

21. Marketing polityczny w regionie / Agnieszka Szczudlińska-Kanoś. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2011. – 218, [1] s. : il. ;   24 cm.
M 206990 (Opole)

22. Marketing samorządu terytorialnego : aspekty lokalne / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera. –  Katowice : Unikat 2, 2006. –  208 s. : il. ; 21 cm.

23. Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing) / pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego. –    Warszawa : Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, 2007. –  369 s. : il., err. ; 21 cm.

24. Marketing terytorialny / ; red. Tadeusz Markowski. – Wyd. 2. –    Warszawa : PAN. KPZK, 2006. –  220, [4] s. : ; il. ; 25 cm.

25. Marketing terytorialny : studia przypadków / red. nauk. Magdalena Florek, Karolina Janiszewska. –    Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008. –  148 s. : il. ; 25 cm.

26. Marketing terytorialny : gmina i jej promocja = Territorial marketing : gmina and its promotion / Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka. – Koszyce : Multiprint ; Ostrowiec Świętokrzyski : Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości, 2014. – 197, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.

27. Marketing terytorialny : jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich / Małgorzata Duczkowska-Piasecka. – Warszawa : Difin, 2013. – 241 s. : il. ; 24 cm.

28. Marketing terytorialny – konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. –    Koszalin : Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2011. –  516 s. : il. ; 24 cm.

29. Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. – Wyd. 5. poszerz. – Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. – 546 s. : il. ; 24 cm.

30. Marketing terytorialny : migracje w ośrodkach akademickich / red. nauk. Robert Romanowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. – Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Ekonomiki Przestrzennej i Środowiskowej, 2014. – 163 s. : il. ; 22 cm.

31. Marketing terytorialny oparty na wiedzy / red. nauk. Wiesław Ciechomski, Robert Romanowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. – Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. – 169 s. : il. ; 23 cm.

32. Marketing terytorialny : studia przypadków / red. nauk. Magdalena Florek, Karolina Janiszewska. –    Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008. –  148 s. : il. ; 25 cm.

33. Marketing terytorialny w aglomeracji poznańskiej / Magdalena Florek, karolona Janiszewska. – Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2010. – 78 s. : il. ; 24 cm

34. Marketing terytorialny w rozwoju miast i regionów : praca zbiorowa / pod red. Piotra Lityńskiego. –    Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa : Nova Sandec, 2009. –  152 s. : il. ; 25 cm.

35. Marketing terytorialny wyzwaniem współczesnego samorządu : wybrane zagadnienia / Paweł Dziekański, Bogusław L. Ślusarczyk. – Ostróg : Publisher Svynarchuk R.V. ; Ostrowiec Świętokrzyski : Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości, 2014. – 196, [1] s. : il. ; 24 cm.

36. Marketing turystyczny regionu / ; red. Stanisław Kuśmierski Wydział Zarządzania i Administracji Akademii Świętokrzyskiej im. J. Kochanowskiego w Kielcach. –    Kielce : WZiA AŚ, 2003. –  138, [2] s. : ; il. ; 24 cm.

37. Marketing – ujęcie terytorialne : monografia / pod red. nauk. Jerzego Koszałki . –   Gdańsk : Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu, 2010. –  228 s. : il. ; 24 cm.

38. Marketing w zarządzaniu rozwojem lokalnym / red. Krzysztof Kaszuba ; [aut. Wojciech Furman et al.]. –    Białystok : Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr, 2010. –  171 s. : il. ; 24 cm.

39. Nowe warunki gospodarowania / red. nauk. Urszula Kobylińska ; [aut. Mirosław Acewicz et al.]. –    Warszawa : Difin, 2011. –  183, [1] s. ; 23 cm.

40. Podstawy marketingu / Teodor Kramer . — Wyd.3 zm. – Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. — 238,[2] s. : rys., wykr. ;   21 cm.
M 181674 (Opole), M 048397, M 050657 (Brzeg), M 065356 (Nysa)

41. Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. – Wyd. 3. zm. – Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. – 185, [1] s. ; 24 cm.

42. Polityka kulturalna jako czynnik promocji i rozwoju regionu : (na wybranych przykładach organizacji i instytucji użyteczności publicznej) : praca zbiorowa / pod red. Norberta Honki. –    Łubowice : Górnośląskie Centrum Kultury i Spotkań im. J. v. Eichendorffa : Editio Silesia, 2009. –  108, [1] s., [4] s. tabl. : il. ; 24 cm

43. Poszerzenie Unii – szansa dla miast Europy : samorząd, rozwój, integracja europejska / ; red. nauk. Edward Urbańczyk. –    Kalisz : Wydaw. Uczelniane Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2005. –  126 s. : ; il. (w tym kolor.) ; 24 cm.

44. Prawne i pozaprawne aspekty “wizerunku” miast : referaty wygłoszone na Międzynarodowej Konferencji Studenckiej Oblicze Miasta (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu 23-25 kwietnia 2009 r.) = Legal and extralegal aspects of the city “image” : papers held during the International Student’s Conference City Face (Mikołaj Kopernik University in Toruń 23rd-25th April, 2009) / [red. Szymon Szmak]. –    Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2009. –  125 s. : il. ; 24 cm.

45. Promocja miasta elementem marketingu mix : (na przykładzie miasta Łomży) / Aleksandra Rogaska. –    Warszawa : Promotor, 2010. –  132 s. : il. ; 24 cm.

46. Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej : zarys problematyki / red. nauk. Agnieszka Kasińska-Metryka, Sławomir Pastuszka. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014. – 146 s. : il. (gł. kolor.) ; 21 cm.

47. Przystanek reklamy : promocja regionu lubuskiego / Ilona Politowicz. – Zielona Góra : Wydawnictwo Zakładu Komunikacji Wizualnej IPEA, 2008. – 184 s. : il. ; 24 cm

48. Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda.. – Warszawa : Difin, 2010. — 274 s. : il. ;   23 cm.

49. Rola marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku Zagłębia Dąbrowskiego : dylematy teorii, wyzwania praktyki / Michał Kaczmarczyk, Arkadiusz Kaczor. – Kraków : Fine Agencja Wydawniczo-Reklamowa : [Tele-Inter Media, Górniak Mariusz], 2011. – 170 s. : il. ; 25 cm.

50. Rozwój gospodarczy miast i regionów : gospodarka, zarządzanie, marketing / pod red. nauk. Grzegorza Hajduka. – Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013. – 325 s. : il. ; 24 cm.

51. Rozwój miast i zarządzanie gospodarką miejską / red.nauk., Janusz Słodczyk. – Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2004.  – 650 s. : mapy, wykr. ;   24 cm.
M 189019 (Opole)

52. Społeczno-ekonomiczne i kulturowe uwarunkowania rozwoju marki regionu / pod. red. Norberta Honki. – Krapkowice : Bastech, 2013. – 186 s. : il. ; 21 cm.

53. Strategiczny marketing w rozwoju jednostki terytorialnej / Wanda Langer. –    Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2006. –  314 s. : il. ; 25 cm.

54. Wielokulturowość jako atut w promocji regionu : praca zbiorowa / pod red. Norberta Honki. –    Łubowice : Editio Silesia, 2009. –  133, [2] s. ; 24 cm.

55. Wizerunek miasta : od koncepcji do wdrożenia / Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska. –    Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. –  174 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.

56. Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym : z praktyki polskich samorządów / Robert Stępowski. – Wyd. 2. popr. i rozsz. – Rawa Mazowiecka : Wydawnictwo Roster, 2015. – 220 s. ; 22 cm.

Artykuły w czasopismach:

 

57. Aktywność marketingowa polskich regionów w serwisach społecznościowych / Iryna Manczak // Handel Wewnętrzny. – R. 61, Nr 5 (2015), s. 226-239

58. Analiza polityki promocyjnej Kielc i jej wpływ na kształtowanie wizerunku regionu / Urszula Wasińska // Rocznik Politologiczny (Kielce). – Nr 8/9 (2012/2013), s. 159-165

59. Analiza wykorzystania portali społecznościowych w promocji wybranych miast Polski / Tomasz Turek // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 113 (2014), s. 131-140

60. Atrakcje nadmorskich miejscowości turystycznych w percepcji społeczności lokalnej / Alina Oczachowska // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 224-236

61. Bariery w komunikacji i promocji w regionach w kontekście wykorzystania funduszy z UE / Damian Grabiński // Turystyka i Rozwój Regionalny. – 2014, nr 2, s. 7-15

62. City placement jako forma promocji miasta / Artur Sawicki // Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie. – Nr 16 (2014), s. 21-28

63. City placement jako forma promocji regionu / Agnieszka Werenowska // Turystyka i Rozwój Regionalny. – Nr 4 (2015), s. 145-152

64. City placement jako narzędzie promocji miast i regionów = City placement as an effective tool for promotion of twns and regions / Magdalena Różycka // Zeszyty Naukowe – Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. – R. 4, Nr 1 (2015), s. 66-82  

65. Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego / Mariola Michałowska, Piotr Kułyk, Paulina Paluszkiewicz // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2015, nr 40, s. 43-53

66. Demarketing miejsc : koncepcja, narzędzia i obszary zastosowania / Grażyna Koniorczyk, Joanna Wiechoczek // Marketing i Rynek. – R. 21, Nr 5 (2014), s. 11-20

67. Determinanty wizerunku miasta / Agnieszka Stanowicka-Traczyk. // Samorząd Terytorialny. – R. 19, Nr 10 (2009), s. 5-15

68. Działalność promocyjno-informacyjna polskich powiatów w kontekście wspierania przedsiębiorczości na podstawie badań bezpośrednich / Krzysztof Borodako. // Samorząd Terytorialny. – R. 16, Nr 4 (2006), s. 28-40

69. Działania promocyjne samorządu jako stymulant atrakcyjności turystycznej Szczecina / Beata Meyer, Marta Bordun // Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. – [T.] 46 (2014), s. 73-81

70. Działania promocyjne samorządu województwa świętokrzyskiego jako sposób wspierania rozwoju regionu / Sławomir Pastuszka // Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych. – 2013, [z.] 2, s. 144-154

71. Event jako szczególny instrument marketingu miejsc na przykładzie Lublina / Joanna Wyrwisz // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 35, s. 119-127

72. Fundusze strukturalne jako czynnik stymulujący rozwoj sektora turystycznego w regionie kujawsko-pomorskim / Elżbieta Grzelak-Kostulska, Beata Hołowiecka // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – 2013, nr 2, t. 2, s. 73-90

73. Funkcja mediów społecznościowych w budowaniu wartości marki przez miasta / Sabina Przepióra // Rzeszowskie Studia Socjologiczne. – 2014, nr 3, s. 45-56

74. Funkcje narzędzi marketingowych w kreowaniu wizerunku i marki gmin / Michał Klisiński, Marcin Szwaja // Zeszyty Naukowe. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 64, t. 2 (2013), s. 93-100

75. Historia miejsc jako produkt : marketing terytorialny a dziedzictwo historyczne / Sławomir Kamosiński // Studia z Zakresu Prawa, Administracji i Zarządzania Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. – T. 4 (2013), s. 25-40

76. Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska / Marzena Wanagos // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 33, s. 211-224

77. Informacja jako element promocji miasta i regionu / Mirosław Zalech. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – Nr 7 (2006), s. 373-382

78. Instrumenty promocji w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej produktu turystycznego gmin województwa zachodniopomorskiego / Katarzyna Orfin // Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. – [T.] 46 (2014), s. 103-111

79. Jak podnosić atrakcyjność miejscowości i regionu turystycznego? : omówienie konferencji naukowo-biznesowej pt. “Atrakcyjność Polski, Mazowsza i Warszawy. Szanse skutecznej promocji” / Ireneusz Michałków // Zeszyty Naukowe / Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie. – Nr 28 (2009), s. 265-274

80. Jak wykorzystać marketing edukacyjny w promocji regionu / Jarosław Świda //  Dyrektor Szkoły. – 2013, nr 2, s. 56-58

81. Język oddziaływań perswazyjnych w dolnośląskich reklamach turystycznych / Jolanta Barbara Jabłonkowska // Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. – [T.] 41 (2013), s. 43-54

82. Kapitał marki a rozwój jednostek terytorialnych / Magdalena Florek // Ekonomista. – 2013, nr 3, s. 411-425

83. Kierunki rozwoju profili gospodarczych słabo rozwiniętych jednostek samorządu terytorialnego / Przemysław Kobus, Janusz Zrobek // Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. – 2015, z. 1, s. 502-520

84. Koncepcja i instrumenty marketingu terytorialnego / Magdalena Sobocińska // Zeszyty Naukowe. Informatyka i Administracja / Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania “Copernicus” we Wrocławiu. – 2006, nr 1, s. 27-32

85. Koncepcja marketingu terytorialnego a oczekiwania członka wspólnoty samorządowej / Anna Wągrodzka // Samorząd Terytorialny. – R. 14, nr 12 (2004), s. 24-39

86. Korzyści dla klientów-użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym / Andrzej Szromnik // Samorząd Terytorialny. – R. 15, nr 12 (2005), s. 43-58

87. Koszalin pełnia życia : analiza strategii promocyjnej miasta Koszalina / Piotr Szarszewski // Symbolae Europaeae. – 2014, nr 7, s. 93-108

88. Kreowanie regionu jako marki / Sabina Kauf. // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 26 (2008), s. 243-250

89. Kreowanie wizerunku jednostek terytorialnych / Marcin Chrząścik // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria Administracja i Zarządzanie. – Nr 24 (2013), s. 411-420

90. Kreowanie wizerunku miasta i regionu w dobie globalizacji / Kinga Stopczyńska, Magdalena Kalińska-Kula // Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. – 2006, nr 1, s. 65-74

91. Kształtowanie marki terytorialnej jako sposób na zwiększenie konkurencyjności jednostek osadniczych / Grzegorz Hajduk // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 1 (2013), s. 48-56

92. Kształtowanie produktów na lokalnym rynku turystycznym na przykładzie Kołobrzegu / Edward Wiśniewski // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – 2014, nr 2, s. 281-298

93. Kształtowanie świadomości ekologicznej mieszkańców gmin przy wykorzystaniu wybranych instrumentów promocji na przykładzie gmin województwa podkarpackiego / Jan Adamczyk, Joanna Wiażewicz // Modern Management Review. – Vol. 18, nr 2 (2013), s. 7-15

94. Kształtowanie wizerunku gminy jako element lokalnej polityki gospodarczej / Magdalena Kogut // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 5 (2006), s. 528-533

95. Kształtowanie wizerunku jako element strategii budowy przewagi konkurencyjnej miasta / Sylwia Dudek-Mańkowska  //  Czasopismo Geograficzne. – 2007, z. 1-2, s. 105-120

96. Lider lokalny w zarządzaniu komunikacją marketingową miasta / Kamil Glinka // Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. – 2015, nr 3, s. 91-103

97. Logotyp jako podstawowy element identyfikacji wizualnej miasta : wybrane problemy / Joanna Macalik // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. – Nr 33 (2013), s. 147-161

98. Mapa kognitywna jako instrument projektowania zintegrowanego produktu turystycznego gmin / Hanna Godlewska-Majkowska // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Seria Zarządzanie. – 2014, z. 1, s. 41-48

99. Marka i wizerunek jednostki terytorialnej – koncepcja i uwarunkowania / Monika Piątkowska. // Marketing i Rynek. – R. 17, Nr 1 (2010), s. 13-17

100. Marka obszarów turystycznych jako element rozwoju turystyki w regionie / Maciej Dębski // Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów. – Z. 74 (2006), s. 181-197

101. Marketing a kształtowanie wizerunku regionu / Ewa Wysokowicz // Górnośląskie Studia Przedsiębiorczości. – T. 5 (2006), s. 101-115

102. Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej / Andrzej Raszkowski // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 225-234

103. Marketing obszaru turystycznego w aspekcie zrównoważonego rozwoju / Aleksander Panasiuk // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 26 (2008), s. 305-312

104. Marketing produktów regionalnych. Cz. 1 / Izabela Kowalik, Tomasz Sikora  // Marketing i Rynek. – R. 14, Nr 9 (2007), s. 15-22

105. Marketing produktów regionalnych. Cz. 2 / Izabela Kowalik, Tomasz Sikora  // Marketing i Rynek. – R. 14, Nr 10 (2007), s. 15-19

106. Marketing przestrzeni jako instrument rozwoju gmin i miejscowości / Stanisław Urban // Zeszyty Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. – 2006, nr 2, s. 32-41

107. Marketing regionalny na przykładzie Zielonych Płuc Polski / Mieczysław Adamowicz // Problemy Zarządzania. – 2005, nr 4, s. 86-108

108. Marketing regionalny na rynku usług / Grażyna Rosa // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – Nr 7 (2004), s. 43-50

109. Marketing terytorialny jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej gmin Doliny Baryczy / Magdalena Raftowicz-Filipkiewicz // Nauki o Zarządzaniu. – 2013, [nr] 1, s. 57-68

110. Marketing terytorialny jako proces kształtowania i oferowania wartości dla klientów miast i regionów / Andrzej Szromnik // Samorząd Terytorialny. – 2007, nr 1/2, s. 117-130

111. Marketing terytorialny w kontekście rozwoju zrównoważonego / Edward Chrzan // Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie. – 2015, nr 20, s. 110-119

112. Marketing terytorialny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na terenach wiejskich / Janusz Zrobek // Studia Prawno-Ekonomiczne. – T. 75 (2007), s. 239-247

113. Marketing turystyczny regionu / Ludwik Mazurkiewicz // Zeszyty Naukowe / Almamer Wyższa Szkoła Ekonomiczna. – 2007, z. 5, s. 91-108

114. Marketing w zarządzaniu gminą / Beata Barczak //  Samorząd Terytorialny. – 1999, nr 11, s. 37-46

115. Marketing we współczesnej polityce miejskiej : przykład dużych miast Dolnego Śląska / Kamil Glinka // Ogrody Nauk i Sztuk. – T. 5 (2015), s. 400-408

116. Marketingowa orientacja terenów wiejskich / Janusz Zrobek // Studia Prawno-Ekonomiczne. – T. 68 (2003), s. 289-300

117. Marketingowe aspekty funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego / Joanna Wyrwa // Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze. – Nr 3 (2015), s. 17-35

118. Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskich / Janusz Zrobek // Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. – 2006, nr 1, s. 23-32

119. Marketingowe instrumenty oddziaływania na otoczenie zewnętrzne : marketing terytorialny mix Jednostki Samorządu Terytorialnego / Aneta Zaremba // Zeszyty Naukowe / Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie. – 2014, nr 3, s. 159-173

120. Marketingowe narzędzia oddziaływania władz samorządowych na rozwój gminy na przykładzie gminy Czarna / Wiesław Szopiński // Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie. – Z. 40 (2013), s. 229-238

121. Media społecznościowe w działalności marketingowej miast / Iryna Manczak // Samorząd Terytorialny. – 2015, nr 7/8, s. 144-156

122. Media społecznościowe w marketingu terytorialnym polskich miast / Stanisław Brzeziński // Marketing i Rynek. – 2014, nr 3, s. 9-17

123. Metody i etapy kształtowania strategii tożsamości miasta / Agnieszka Stanowicka-Traczyk // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 30 (2009), s. 223-239

124. Miasto jako marka : rola wizerunku w budowaniu pozycji rynkowej / Sabina Przepióra // Rzeszowskie Studia Socjologiczne. – 2013, nr, s. 128-147

125. “Miasto ogród” : analiza możliwości wykorzystania walorów urbanistyczno-krajobrazowych w promocji miasta i budowaniu jego marki na przykładzie wybranych miast polskich / Anna Hulicka // Polityka i Społeczeństwo. – [T.] 12, nr 2 (2014), s. 112-124

126. Modele biznesowe oparte na standardach jakości na przykładzie regionalnych szlaków turystyki kulinarnej / Justyna Maciąg // Studia Ekonomiczne. Zarządzanie. – 2015, nr 4, s. 45-64

127. Możliwość identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast / Sebastian Brańka // Zeszyty Naukowe. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 64, t. 2 (2013), s. 23-30

128. Możliwość wykorzystania atrybutów rynku żywności w Polsce w kształtowaniu wizerunku i rozwoju wybranych regionów / Agnieszka Stanowicka // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej. – Nr 107 (2014), s. 35-46

129. Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich / Janusz Zrobek // Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. – 2006, nr 2, s. 39-46

130. Możliwości wykorzystania dziedzictwa kulturowego w kreowaniu wizerunku regionu / Agnieszka Stanowicka // Studia Ekonomiczne i Regionalne / Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej. – T. 6, nr 2 (2013), s. 47-55

131. O kształtowaniu zasad kultury korporacyjnej w społecznościach regionalnych / Andriej Blinow // Cywilizacja i Polityka. – Nr 3 (2005), s. 277-295

132. Paradyplomacja regionów polskich w warunkach globalizacji – przykład województwa dolnośląskiego i miasta Wrocławia / Aleksandra Galek // Prace i Materiały ISM. – [Nr] 37 (2009), s. 113-133

133. Partnerstwo podmiotów rynku miast i regionów – koncepcja marketingowa / Andrzej Szromnik // Samorząd Terytorialny. – 2004, nr 12, s. 5-23

134. Perspektywa wykorzystania pozycjonowania w kształtowaniu wizerunku miasta / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka // Kultura i Polityka. – Nr 4 (2008), s. 107-118

135. Pojęcia promocji wielowymiarowości pogranicza / Mirosław Acewicz // Ekonomia i Zarządzanie. – T. 5, nr 3 (2013), s. 163-179

136. Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kierowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego : (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego) / Katarzyna Orfin // Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. – T. 50 (2015), s. 129-135

137. Polityka promocyjno-informacyjna a rozwój gospodarczy miast Polski / Andrzej Raczyk, Kamila Graczyk // Studia Regionalne i Lokalne. – 2014, nr 4, s. 88-104

138. Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych / Anna Iwanicka ; Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. – 2015, nr 39, t., s. 447-458

139. Produkt turystyczny czynnikiem atrakcyjności województwa podkarpackiego / Arkadiusz Halwa // Rzeszowskie Studia Socjologiczne. – Nr 2 (2013), s. 245-258

140. Produkt turystyczny oraz kreacja marki regionów turystycznych / Jacek Debis // Studia Turystyczne. – Nr 3 (2006), s. 48-73

141. Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów / Anna Sieczko // Turystyka i Rozwój Regionalny. – 2014, nr 2, s. 79-89

142. Produkty regionalne jako element dziedzictwa Unii Europejskiej / Tomasz Studzieniecki, Piotr Palich // Problemy Turystyki i Hotelarstwa. – 2009, z. 1, s. 17-25

143. Programy (używania) miasta / Rafał Drozdowski //  Przegląd Humanistyczny. – 2010, nr 3, s. 17-24

144. Promocja jako instrument kształtowania konkurencyjności regionu / Aleksander Panasiuk // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 12, t. 2 (2007), s. 151-156

145. Promocja jako instrument rozwoju regionalnego / Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. Ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu // Zeszyty Naukowe / Almamer Szkoła Wyższa. – 2013, z. 1, s. 101-113

146. Promocja jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Racibórz = Promotion of local self-government units in the example city Racibórz / Dorota Fleszer // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Seria Zarządzanie. – T. 17, z. 1 (2016), s. 343-360

147. Promocja małego miasta – nowe trendy i wyzwania / Ewa Załęcka // Krakowskie Studia Małopolskie. – Nr 20 (2015), s. 147-156

148. Promocja regionu poprzez turystykę i rekreację na przykładzie powiatu kołobrzeskiego / Tomasz Tamborski // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 63-71

149. Promocja regionu przez inwestycje zagraniczne / Mirosław Acewicz // Ekonomia i Prawo. – T. 12, nr 1 (2013), s. 115-125

150. Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii “Tajemniczy Dolny Śląsk” / Piotr Zawadzki // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 435-447

151. Promocja rodziny jako produkt miejsca : nowe produkty miejsca w marketingu terytorialnym polskich jednostek terytorialnych / Slawomir Kamosiński // Ekonomia i Zarządzanie. – T. 5, nr 2 (2013), s. 38-51

152. Promocja uzupełniająca jako element turystycznego “promotion mix” miasta / Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – Nr 10 (2007), s. 45-54

153. Promowany i postrzeganu wizerunek Warszawy / Sylwia Dudek-Mańkowska. // Prace i Studia Geograficzne. – T. 42 (2009), s. 135-152

154. Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego / Sławomir Kotylak // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013 nr 30, s. 85-98

155. Przygotowania do integracji europejskiej jako ważny czynnik tworzenia wizerunku firm i instytucji w województwie zachodniopomorskim : (na podstawie magazynu promocyjnego “Regional Business” z lat 1998-2002) : komunikat z badań / Agnieszka Kołodziej-Durnaś // Przegląd Zachodniopomorski. – R. 19, Z. 4 (2004), s. 197-201

156. Psychologiczne uwarunkowania kształtowania wizerunku miasta / Agnieszka Stanowicka // Marketing i Rynek – R. 23, Nr 1 (2016), s. 2-8

157. Region Morza Bałtyckiego jako marka na rynku globalnym / Marek Grzybowski // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 341-357

158. Region (obszar) jako produkt turystyczny / Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski // Zeszyty Naukowe / Politechnika Koszalińska. Instytut Ekonomii i Zarządzania. – Nr 13 (2009), s. 117-126

159. Regiony wiedzy – marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów wiedzy jako współczesnego czynnika rozwojowego / Andrzej Szromnik // Samorząd Terytorialny. – R. 20, nr 10 (2010), s. 5-21

160. Regionalny produkt turystyczny / Anita Krzemińska. // Turystyka i Rekreacja (Radom). – [Z.] 2 (2005), s. 37-47

161. Rekreacja jako narzędzie pozyskiwania biznesu dla przesiębiorców z powiatu toruńskiego – analiza działalności i możliwości rozwoju / Krzysztof Celuch, Magdalena Kondas // Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula. – 2014, nr 4, s. 187-202

162. Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości / Wiesława Kuźniar, Marta Kawa // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2015, nr 40, s. 279-287

163. Rola instytucji kultury w kreowaniu marki miasta / Magdalena Sobocińska. // Marketing i Rynek. – R. 16, Nr 1 (2009), s. 22-30

164. Rola kanałów przepływu informacji w marketingu terytorialnym / Renata Matysik-Pejas, Tomasz Wojewodzic // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia. – [R.] 8, [Z.] 3 (2009), s. 77-85

165. Rola marketingu terytorialnego w rozwoju społeczno-gospodarczym środowisk lokalnych / Włodzimierz Deluga // Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu. – T. 17, z. 6 (2015), s. 60-68

166. Rola organizacji pozarządowych w promocji regionu na przykładzie wschodniej Białostocczyzny / Ewa Glińska, Jarosław Szewczyk // Zeszyty Naukowe Politechniki Białostockiej. Ekonomia i Zarządzanie. – Z. 11 (2008), s. 197-208

167. Rola partnerstwa w kreowaniu wizerunku jednostek samorządowych / Agnieszka Smalec // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 14 (2008), s. 367-374

168. Rola public relations w promocji turystycznej jednostek samorządu terytorialnego / Anna Augustyn // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 3-14

169. Rola samorządu w kształtowaniu struktury współczesnego rynku / Agnieszka Kaczorowska-Budek // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, Nr 2 (2013), s. 74-82

170. Rola skojarzeń w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej / Marcin Chrząścik // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria Administracja i Zarządzanie. – Nr 25 (2013), s. 297-304

171. Rola social media w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie miasta Łodzi / Kinga Stopczyńska // Handel Wewnętrzny. – [R.] 60, Nr 5 (2014), s. 282-293

172. Rozbieżności w kształtowaniu wizerunku marki obszaru recepcji turystycznej / Elżbieta Nawrocka // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 26 (2008), s. 297-303

173. Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa / Beata Paliś // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2015, nr 40, s. 55-69

174. Spójny wizerunek regionu jako rezultat zintegrowanej komunikacji marketingowej / Beata Meyer // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 12, t. 2 (2007), s. 67-72

175. Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych. Cz. 1 / Andrzej Szromnik // Marketing i Rynek. – R. 22, Nr 8 (2015), s. 5-14

176. Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych. Cz. 1 / Andrzej Szromnik // Marketing i Rynek. – R. 22, Nr 9 (2015), s. 4-10

177. Strategia city placement w systemie komunikacji marketingowej miasta : aspekt operacyjny / Andrzej Szromik // Samorząd Terytorialny. – 2016, nr 5, s. 32-51

178. Strategia marki w budowaniu tożsamości miasta / Artur Grzyb // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria Administracja i Zarządzanie. – Nr 23 (2013), s. 172-181

179. Strategia public relations w gminie / Joanna Wiażewicz // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 419-433

180. Strategie miejsc / Mateusz Zmyślony // Liberté!. – 2014, nr 17, s. 134-137

181. Strategie rozwoju lokalnego gmin / Robert Nowacki // Handel Wewnętrzny. – [R.] 52, Nr 3 (2006), s. 34-40

182. Strategie wzmacniania konkurencyjności w obszarach uzdrowiskowych / Rafał Blazy // Czasopismo Techniczne. – R. 102, Z. 2 (2005), s. 218-224

183. Strategiczno-marketingowe podejście do zarządzania gminą : (zarys problematyki) / Marek Ziółkowski // Prace i Materiały ISM. – [Nr] 34 (2006), s. 121-139

184. System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym / Andrzej Raszkowski.// Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 42 (2009), s. 666-672

185. Tendencje zmian w działaniach informacyjno-promocyjnych w turystyce wiejskiej i ich skuteczność / Krystyna Krzyżanowska // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej. – Nr 107 (2014), s. 57-67

186. Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu / Jacek Michalak ; Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 35, s. 39-48

187. Turystyka jako determinanta rozwoju gospodarczego regionu : wybrane aspekty / Jolanta Witek // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 1 (2013), s. 178-188

188. Turystyka kulinarna i kreowanie marki obszaru / Janusz Majewski. // Rocznik Naukowy Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie. – T. 7 (2008), s. 127-132

189. Turystyka w działaniach marketingu terytorialnego władz samorządowych Mszczonowa / Włodzimierz Banasik, Dagmara Fiszer // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu. – 2013, nr 26, s. 199-211

190. U źródeł marketingu terytorialnego / Agnieszka Kaczorowska-Budek // Handel Wewnętrzny. – [R.] 60, [Nr] 2 (2014), s. 15-23

191. Uwarunkowania rozwoju rynków produktów regionalnych i tradycyjnych / Dariusz Goszczyński. // Handel Wewnętrzny. – [R.] 52, Nr 6 (2006), s. 5-11

192. Wiedza rynkowa w strategiach rozwoju lokalnego obszarów słabo rozwiniętych / Przemysław Kobus, Janusz Zrobek // Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. – 2014, z. 1, s. 392-409

193. Wielowymiarowość wizerunku terytorialnego i jej wpływ na procesy pomiaru / Magdalena Daszkiewicz // Nauki o Zarządzaniu. – Nr 2 (2009), s. 31-43

194. Wizerunek destynacji turystycznej – element produktu turystycznego / Krzysztof Borkowski // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. – Nr 3 (2013), s. 56-78

195. Wizerunek jako element strategii marketingowej gminy / Anna Słocińska, Aleksandra Czarnecka // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 54-62

196. Wizerunek miasta / Agnieszka Łuczak //  Samorząd Terytorialny. – 2001, nr 1-2, s. 83-91

197. Wpływ rozwoju infrastruktury sportowej i prestiżowych imprez sportowych na wzrost aktywności turystów w Kołobrzegu / Edward Wiśniewski // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 305-315

198. Wpływ wizerunku marki regionu na jego konkurencyjność / Aleksandra Koźlak. // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 26 (2008), s. 251-258

199. Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych / Marzena Wanagos // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 35, s. 109-117

200. Wspólnota lokalna wobec konkurencji międzyregionalnej : podstawy marketingu terytorialnego / Ewa Zeman-Miszewska //  Samorząd Terytorialny. – 2001, nr 11, s. 3-10

201. Współczesne instrumenty kształtowania wizerunku miasta na przykładzie Wrocławia / Mateusz Rurański, Jerzy Niemczyk // Studia Miejskie. – T. 11 (2013), s. 67-78

202. Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego : aspekty marketingowe / Mirella Barańska-Fischer // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 11-26

203. Współpraca samorządów lokalnych i uczestników lokalnego rynku w budowaniu oferty turystycznej regionu / Ewa Kasperska. // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 41 (2009), s. 511-519

204. Współpraca z interesariuszami jako element kształtowania wizerunku gminy / Aleksandra Czarnecka, Anna Słocińska // Handel Wewnętrzny. – [R.] 59, [Nr] 5A, t. 2 (2013), s. 15-24

205. Wybrane problemy marketingu terytorialnego – wpływ relacji z otoczeniem na skuteczność komponowania elementów marketingu mix i realizowanych działań / Ewa Kasperska. // Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. – Z. 13 (2008), s. 203-213

206. Wybrane teoretyczne i praktyczne problemy tworzenia strategii w marketingu terytorialnym / Marek Rawski // Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. – Nr 804 (2009), s. 71-88

207. Wybrane zagadnienia marketingu terytorialnego / Jacek Żbikowski // Zeszyty Naukowe Toruńskiej Szkoły Wyższej. – Nr 5 (2009), s. 217-224

208. Wydarzenia marketingowe jako forma promocji wiejskich produktów turystycznych / Iwona Posadzińska // Problemy Turystyki i Hotelarstwa. – 2009, z. 1, s. 26-30

209. Wykorzystanie domu jakości w marketingu tetytorialnym / Magdalena Senderowska // Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie. – 2015, nr 1, s. 64-75

210. Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych / Łukasz Skowron // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 99-115

211. Wykorzystanie środków unijnych w realizacji koncepcji marketingu regionalnego i marketingu regionu w sferze turystyki / Beata Żelazko // Ekonomiczne Problemy Turystyki. – 2013, nr 2, t. 2, s. 41-55

212. Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry / Piotr Zawadzki // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2014, nr 35, s. 129-140

213. Zagospodarowanie turystyczne jako ekonomiczny czynnik kształtowania produktu turystycznego obszaru / Halina Guzik, Wojciech Strzelczyk // Zeszyty Naukowe – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. – 2014, nr 12, s. 17-33

214. Zarządzanie identyfikacją wizualną miejsc w przestrzeni publicznej / Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik // Studia Ekonomiczne. Zarządzanie. – 2015, nr 4, s. 28-44

215. Zarządzanie logistyczne w rozwoju miasta i regionu – strategiczna rola centrów logistycznych / Jan Kaźmierski // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 8 (2007), s. 95-103

216. Zarządzanie marką miasta, siła marki / Katarzyna Korzyńska // Zeszyty Naukowe. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 64, t. 2 (2013), s. 101-112

217. Zarządzanie wizerunkiem dużego miasta na przykładzie Wałbrzycha / Kamil Glinka // Ogrody Nauk i Sztuki. – T. 4 (2014), s. 506-515

218. Zarządzanie wizerunkiem miasta średniego na przykładzie Sandomierza / Kamil Glinka // Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. – 2014, nr 3, s. 83-100

219. Zastosowanie eventu w promocji regionu / Agnieszka Werenowska // Turystyka i Rozwój Regionalny. – 2014, nr 2, s. 109-114

220. Zastosowanie marketingu partnerskiego w programie Leader+ / Robert Romanowski // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług / Uniwersytet Szczeciński. – Nr 5 (2006), s. 203-208

221. Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast / Włodzimierz Deluga // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 315-330

222. Znaczenie i funkcje nowych mediów w transferze informacji o produktach terytorialnych : wybrane aspekty / Miłosz Babecki // Zeszyty Naukowe – Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe. – Z. 27 (2013), s. 157-170

223. Znaczenie konkursów o charakterze marketingowym adresowanych do jednostek samorządu terytorialnego / Anna Augustyn, Magdalena Florek, Jarosław Górski // Samorząd Terytorialny.  – 2014, nr 5, s. 48-62

224. Znaczenie logo miast w rozpoznawalnalności miejsca docelowego / Bartłomiej Walas // Studia Oeconomica Posnaniensia. – Vol. 2, nr 3 (2014), s. 28-40

225. Znaczenie marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku i marki jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa podkarpackiego / Joanna Gorączko // Polityka i Społeczeństwo. – [T.] 13, nr 2 (2015), s. 75-86

226. Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu / Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2013, nr 30, s. 305-313

227. Znaczenie RPO w procesie kreowania markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie. Turystyka i Rekreacja. – 2013, z. 2, s. 65-74

228. Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu / Mariola Łuczak // Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. – 2015, nr 40, s. 21-31

 

Oprac. Dorota Różycka
Wydział Informacji i Promocji PBW w Opolu

Aktualizacja, 9.11.2016 r.
Jarosław Janyk, Wydział Informacji i Bibliografii PBW w Opolu