Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie

Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie / Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król. Warszawa :Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019.

W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. W leksykonie zamieszczono 600 terminów, najczęściej używanych z zakresu marketingu i zarządzania, które znalazły zastosowanie w teorii i praktyce bibliotekoznawstwa i informacji naukowej. Publikacja adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.

Udostepnij:

Projekty i programy

Współpraca

Przewiń do góry Skip to content