Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych

Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych / Wojciech Czerski. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017.

Niniejsze opracowanie mieści się w nurcie badań diagnostyczno-eksploracyjnych i wychodzi naprzeciw potrzebom analizowania gotowości nauczycieli, ich wiedzy, umiejętności i motywacji do posługiwania się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, jak i urządzeniami oraz programami komputerowymi integrującymi te technologie. Zebrany materiał badawczy pozwolił odpowiedzieć na wiele pytań istotnych dla organizatorów kształcenia i doskonalenia nauczycieli.  Wnioski z przeprowadzonych badań obrazują rzeczywiste potrzeby nauczycieli i mogą posłużyć do optymalizacji programów nauczania kierunków kształcących przyszłą kadrę pedagogiczną.

Udostepnij:

Projekty i programy

Współpraca

Przewiń do góry Skip to content