Dziecko afatyczne w szkole i przedszkolu

Dziecko afatyczne w szkole i przedszkolu: poradnik dla nauczycieli / red. Anna Paluch, Elżbieta Drewniak-Wołosz. Gliwice: Wydawnictwo Komlogo ,2017.

Specyficzne zaburzenie, dotyczące głównie rozwoju mowy i sprawności językowej,  o którym mowa w podręczniku, ma istotny wpływ na proces uczenia się dziecka. W  różnym stopniu ujawnia się w toku rozwoju dziecka, towarzysząc mu zwykle przez całe życie. Wiedza o niedokształceniu mowy o typie afazji (specyficznym zaburzeniu języka) jest nie wystarczająco  rozpowszechniona wśród rodziców i nauczycieli. Prezentowana publikacja jest wynikiem pracy zespołu osób od wielu lat zajmujących się problematyką dzieci afatycznych, próbą dialogu specjalistów z nauczycielami i rodzicami. Poradnik adresowany zarówno do nauczycieli, jak i rodziców.

 

Udostepnij:

Projekty i programy

Współpraca

Przewiń do góry Skip to content