Chruściel, Paweł; Bednarek, Anna; Szulc, Anna; Augustowska-Kruszyńska, Kinga
PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2024, 175 s. ISBN 978-83-01-23822-3
Książka Pedagogika, dydaktyka i promocja zdrowia obejmuje zagadnienia z pedagogiki, dydaktyki i promocji zdrowia, przedstawione w trzech odrębnych rozdziałach. Każda z sekcji głównych jest podzielona na podrozdziały, w których treści merytoryczne nawiązują do kształcenia medycznego i w zakresie nauk o zdrowiu. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów wszystkich kierunków studiów medycznych, a także do studentów studiów humanistycznych, uczestników studiów doktoranckich, osób prowadzących działalność dydaktyczno-wychowawczą oraz biorących udział w kształceniu podyplomowym kadr medycznych jako wsparcie merytoryczne doskonalenia umiejętności prowadzenia zajęć dydaktycznych w czasie szkoleń zawodowych i indywidualnego coachingu. Treści zawarte w książce mogą znaleźć zastosowanie w nauczaniu wybranych przedmiotów, takich jak np. pedagogika, pedagogika zdrowia, promocja zdrowia, edukacja terapeutyczna, edukacja zdrowotna, dydaktyka ogólna, dydaktyka medyczna oraz metodyka nauczania pierwszej pomocy.nauczycielskich oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych zainteresowanych nowoczesnymi mediami i metodyką ich wykorzystywania w codziennej praktyce edukacyjnej. Myślę, że sięgną po nią również rodzice w celu poznania wyzwań jakie stają przed współczesną szkołą i ich dziećmi.
Z recenzji prof. dr hab. Stefana M. Kwiatkowskiego.