Przejdź do treści
Szanowni Państwo, respektując przepisy prawa i mając na względzie szczególną dbałość o Twoje prawo do prywatności, z dniem 25 maja wprowadzamy zmiany w Polityce prywatności oraz publikujemy informacje dotyczące przetwarzanych danych i przysługujących Tobie praw Obowiązek informacyjny.

Psychopedagogiczne mity 2

Psychopedagogiczne mity.  2, Dlaczego warto pytać o dowody  / Tomasz Garstka, Andrzej Śliwerski. Warszawa :Wolters Kluwer, 2019.

Książka z serii Inspiracji Edukacyjnych  przedstawia sposoby odróżniania psychopedagogicznych mitów od teorii oraz praktyki edukacyjnej i terapeutycznej opartej na wynikach rzetelnych badań.  Autorzy opisują psychologiczne mechanizmy ulegania złudzeniom poznawczym w ocenianiu i podejmowaniu decyzji oraz  zjawiska ulegania wpływom twórców i propagatorów twierdzeń oraz praktyków stosujących metody, które nie znalazły dostatecznego poparcia w wynikach poprawnie przeprowadzonych testów. Książka  adresowana jest do nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów.  Powinna  również zainteresować  studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.

Udostepnij:

ZASOBY CYFROWE

Współpraca

Przewiń do góry