Przejdź do treści
Szanowni Państwo, respektując przepisy prawa i mając na względzie szczególną dbałość o Twoje prawo do prywatności, z dniem 25 maja wprowadzamy zmiany w Polityce prywatności oraz publikujemy informacje dotyczące przetwarzanych danych i przysługujących Tobie praw Obowiązek informacyjny.

Przezwyciężenie statusowej determinacji karier szkolnych

Przezwyciężenie statusowej determinacji karier szkolnych / Marek Smulczyk. Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2019.

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Rozważania teoretyczne oraz podporządkowane im pytania i hipotezy badawcze są związane ze zjawiskiem academic resilience, definiowanym jako zwiększone prawdopodobieństwo sukcesu w szkole mimo doświadczania przeciwności spowodowanych przez przypisane cechy jednostki, jej warunki życiowe i przeżycia. Uzyskane wyniki badań poszerzają wiedzę na temat oddziaływania wyników statusowych na osiągnięcia szkolne.

Udostepnij:

ZASOBY CYFROWE

Współpraca

Przewiń do góry